Direktlänk till inlägg 10 december 2007

En liten, liten strimma ljus....

Av Anna - 10 december 2007 14:33

Jag är tillbaka... - tror jag.....


Var har jag varit, vad har jag varit, vem har jag varit....????


- Jag har varit långt ner i "det svarta", jag har varit helt knäckt, jag har inte varit någon.... Jag har inte existerat....


- Visst, fysiskt har jag ju existerat, men psykiskt har jag inte existerat - och många, många gånger har jag önskat att jag inte heller existerade fysiskt...! Men nu - av någon underlig anledning - kom det en liten strimma ljus ner till mig i det svarta - en liten, liten strimma visserligen - men den lilla strimman av ljus gav mig tillräckligt mycket ork att trycka på datorn och logga in här! Det kanske finns hopp i alla fall, det kanske finns en mening till att jag fortfarande är kvar???!!!


Jag har såååååå många gånger tänkt på Er - mina vänner här i bloggvärlden!!!! Ni ger mig ju otroligt mycket styrka - jag har verkligen saknat Er jääääättemycket!!! Men nere i "det svarta" finns inte mycket att göra än att dra täcket över huvudet och låtsas som om världen inte existerar.... - Jag tror många av Er vet hur det är!!!??? Eller hur!!!???


Jag ska försöka hålla kvar den lilla ljusstrimman - ska försöka följa den uppåt, så kanske jag till slut hittar ut ur "det svarta"!


Puss och Kram på Er!!


 
 
Pia

Pia

12 december 2007 21:02

Välkommen tillbak , STOR KRAM OCH HOPP OCH TRO LEV ...
Har varit här ibland och tittat om du lever ... kul att du hittade mig igen :0) och att du LEVER...
TA HAND OM DIG MIN VÄN , DU ÄR BÄST !
KRAM VI HÖRS!

http://piasliv.zoomin.se

 
Anna

Anna

13 december 2007 11:38

Hej vännen!

TACK för att du inte gett upp hoppet om mig!!!!! Att du varit här och tittat in ibland gör mig så jäääätteglad! - DU är bäst!

Tack för ditt stöd!!! =)

Massor av kramisar till DIG vännen!!!

http://www.dandelionchild.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 10 april 2009 12:58

Det låter som att det mesta i mitt liv är skit(!), men så är det inte... Mitt mående går väldigt mycket upp och ner. Jag kan må okej ena stunden, men i nästa stund (av olika anledningar) kan jag rasa fullständigt ner på botten. Och när jag väl är ner...

Av Anna - 8 april 2009 08:08

Vem är jag egentligen??? Tycker att jag känner mig själv rätt bra, men gör jag det egentligen? Jag har ju inte lyckats få någon i min närhet, eller de psykologer jag varit hos, att förstå vem jag är, hur jag mår och vad jag behöver.... Kan jag verkli...

Av Anna - 5 april 2009 19:12

Så fort jag kommer in i mina svarta perioder beskyller min sambo jämt mig för att vara arg.... Det spelar ingen roll huuuuuur många gånger jag försöker förklara, och tala om, att jag är inte arg - utan att jag mår dåligt!!!!!!! Vad får man till svar?...

Av Anna - 4 april 2009 11:31

Fasen, jag mår verkligen skit idag =( Jag orkar inte ens ta mig i kragen och gå ut i trädgården i solskenet! Jag vill bara sova, vet inte om jag egentligen vill vakna upp igen... Jo, det vill jag!!! Men jag vill sova läääänge!!!!!!!! Jag orkar inte m...

Av Anna - 4 april 2009 08:46

Nu har jag gått med ångest i flera dagar =( Jag tar mina Attarax när det är som värst, och de hjälper för ett tag... Men igår började jag känna av hjärtklappningen också - vilken jag inte känt av på flera år. Jag förstår inte vad jag ska göra eller v...

Ovido - Quiz & Flashcards