Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Anna - 30 mars 2007 09:08

Jag hade en historiaredovisning i onsdags - och trots att jag hatar att stå inför folk och prata så gick det faktiskt ganska bra (för att vara jag...)! Så det lättade upp humöret något :) Men igår hade jag matteprov... Och trots att jag tycker matte är såååå roligt (och relativt "lätt") så gick det åt h-vete.... Redovisningen som jag verkligen inte trodde skulle gå bra gick ok, medans matteprovet som jag trodde skulle gå bra gick åt skogen.... Men det är väl så livet ska vara: Fullt av "överraskningar"!!! Skulle bara önska att livets överrakningarna kunde vara lite mer trevliga än otrevliga emellanåt.... Men, men - ny dag och nya tag! Nu lät jag lite väl hurtig, men man är ju så illa tvungen att ta nya tag varje dag - skulle bara önska att jag inte var tvungen att ta tagen från "början" varje dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards