Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Anna - 23 mars 2009 14:17

Jag känner mig så trasig; Undrar om jag någonsin går att laga....


Jag var ju bara ett litet barn när jag började gå sönder inom mig, sedan blev jag tonåring och ännu trasigare och till sist vuxen och helt trasig - men ingen har någonsin försökt "laga" mig, ingen har försökt att få mig hel.... Nu undrar jag om det är för sent????


Jag funderar mer och mer på vad som skulle få mig att må bra, men jag vet faktiskt inte! -Visst medicin hjälper ju delvis;  Jag åt Sertralin nu det sista (3tabl/dag), och jag var inte lika deprimerad - men jag kände mig inte levande, jag kände mig på något sätt "bedövad". Jag trappade ner medicinen, och har nu försökt utan den ett tag; Jag tar Attarax när jag får mina ångestattacker och de hjälper bra, om än bara tillfälligt, och jag tar insomningstabletter för att kunna sova bra. Men utan Sertralinet ser jag mer "vaket" på saker och ting, ser saker ur ett annat perspektiv och ju mer jag funderar på vad som skulle kunna hjälpa mig så inser jag att det inte verkar finnas någon "lösning" för mig =/ Vad jag söker i livet är harmoni och förståelse för andra männsikor; Vilket jag hittar och får här av Er mina vänner - men i det "verkliga livet" kan jag inte finna det någonstans...

Ovido - Quiz & Flashcards